Kom med til Eventyrteatrets underholdende julemusical i Tivoli

SPROGFORENINGEN HAR HERMED FORNØJELSEN AT INVITERE TIL

Søndag den 6. december 2020 kl. 12.00. Pris kr. 210,-

Ta’ børn eller børnebørn med til dobbelt julehygge i Tivoli: Søndag den 6. december kan I opleve Eventyrteatrets underholdende julemusical, ”Det Magiske Julebånd”, i Glassalen, og billetten giver adgang til Jul i Tivoli hele spilledagen.

Handling:

I den juletravle Nisseby er de voksne nisser verdens bedste til at lave Julemandens røde gavebånd. Til gengæld er de knap så gode til at være sammen med deres børn. En morgen er alle byens børn pist forsvundet. På magisk vis er de forsømte nissebørn havnet helt ude i Ingenmandsland, hvor de eventyrlige lysalfer holder til. Finder forældrene deres nissebørn inden jul? Og hvad er lysalfernes helt særlige magiske evner?

Medvirkende: Børn og unge fra Eventyrteatret, som 7 år i træk er kåret til “Bedste børneteater” af Børn i byen.

“Det magiske julebånd” varer 60 minutter uden pause og er egnet for alle juleglade eventyrelskere fra 5 år.

Eventyrlig bytte- og refusionsgaranti
Skulle forestillingen mod forventning blive aflyst pga. myndighedernes eller Tivolis påbud, kan du enten få billetterne byttet til næste års forestilling, få et gavekort, eller få pengene retur. Du kan også være sikker på, at Eventyrteatret og Tivoli vil efterleve myndighedernes anvisninger til punkt og prikke, så I kan få en eventyrlig oplevelse i trygge rammer.

Billetter kan bestilles telefonisk til forbundets kontor i perioden fra tirsdag den 15. september til torsdag d. 1. oktober. Kontoret åbner kl. 10:00 på lokal (15) 2088 (HUSK kun lokal 2088). Billetter kan afhentes på kontoret fra tirsdag d. 20. oktober 2020. Vær opmærksom på at billetter ikke kan sendes og at medlemskab af Sprogforbundet er nødvendigt, ligesom der skal være penge på medlemmets opsparing for betaling af billetter.

Med venlig hilsen bestyrelsen.