Kom med og oplev et JULEEVENTYR!

SPROGFORENINGEN HAR HERMED FORNØJELSEN AT INVITERE TIL:

Onsdag d. 30. november 2022, kl. 1800.
Pris kr. 160,-  kroner pr. person

EN FORTRYLLENDE JULEOPLEVELSE FOR HELE FAMILIEN

Tag del i Nørrebro Teaters populære juletradition: Charles Dickens magiske og eventyrlige julefortælling med Mette Horn i hovedrollen som Scrooge.

Begynd julen på Nørrebro med Charles Dickens elskede klassiker i en poetisk, fortryllende, lidt uhyggelig og frem for alt meget morsom version med Mette Horn i den altoverskyggende hovedrolle som Scrooge. En magisk historie om, at det aldrig er for sent at blive et godt menneske.

Hvad En klassisk julefortælling i nye klæder.

For hvem For hele familien med og uden børn.

Hvorfor Fordi du kommer i solid julestemning.

Billetter kan bestilles telefonisk til forbundets kontor i perioden fra 3/10-2022 til 13/10-2022. Kontoret har åbent kl 10-13 og kontaktes på telefon 45152088. Billetter kan afhentes på kontoret fra d. 31/10-2022 til og med 10/11-2022. Kontoret har lukket om fredagen. Vær opmærksom på at billetter ikke kan sendes og at medlemskab af Sprogforbundet er nødvendigt, ligesom der skal være penge på medlemmets opsparing for betaling af billetter. Bemærk at kontoret er flyttet til Gl. Kongevej 60, 1850 Frederiksberg.

bestyrelsen.