Oplev Et Juleeventyr på Nørrebro Teater

ET JULEEVENTYR

Onsdag den 18. november 2020 kl. 1800

EN FORTRYLLENDE JULEOPLEVELSE FOR HELE FAMILIEN

Nørrebros teater gentager succesen og bidrager til juletraditionerne, når de genopsætter Charles Dickens’ elskede klassiker. En magisk og eventyrlig julefortælling med Mette Horn i hovedrollen som Scrooge.

Scrooge er en mavesur gammel gnier, der hader jul. Hvor andre mener, at julen er hjerternes fest, tænker Scrooge kun på at tjene penge og har ikke andet end dyb foragt tilovers for julestemning og familiehygge. Men julenat får Scrooge besøg af et genfærd. Som om det ikke er nok, bliver han også hjemsøgt af tre jule-ånder, der giver ham en ordentlig lærestreg, da de tager ham med på en tur til både fortiden, nutiden og fremtiden.

ET JULEEVENTYR er en af Charles Dickens’ mest elskede klassikere. Nu i en ny fortryllende, poetisk, lidt uhyggelig og fremfor alt hylende morsom version med Mette Horn i den altoverskyggende hovedrolle som Scrooge. En magisk og rørende historie om fællesskab og kærlighed, og om at det aldrig er for sent at blive et godt menneske.

Pris: kr. 160,- pr. stk.        Hvor gammel: Fra 7 år.

MEDVIRKENDE

METTE HORN, ANDREAS JEBRO, SOPHIE MARIE JEPPESEN, LILA NOBEL, PETER ZANDERSEN

Nørrebros teater følger sundhedsmyndighedernes krav og anbefalinger. I teatersalen er der indført afstandspladser, således at man kun sidder tæt på sine egne ledsagere, og ved påbud om aflysning bliver billetter selvfølgelig refunderet.

Billetter kan bestilles telefonisk til forbundets kontor i perioden fra tirsdag den 6. oktober til torsdag d. 15. oktober. Kontoret åbner kl. 10 på lokal (15) 2088 (HUSK kun lokal 2088). Billetter kan afhentes på kontoret fra tirsdag d. 3. november 2020. Vær opmærksom på at billetter ikke kan sendes og at medlemskab af Sprogforbundet er nødvendigt, ligesom der skal være penge på medlemmets opsparing for betaling af billetter.