Invitation til Årets Julemusical

POLITIETS SPROGFORENING KØBENHAVN, RIGSPOLITIET OG BORNHOLM

inviterer til

Så er der mulighed for at tage børn eller børnebørn med i Tivoli og se årets julemusical fra Eventyrteatret.

Historien i år er som følger:

Julen nærmer sig, og der skal sendes julekort til dem, man holder af. Men kan man nu være helt sikker på, at julekortet når frem? Den nyudnævnte direktør for Nissepostvæsnet, Normann, og hans to børn Julius og Mandel, vil gøre alt, hvad der står i deres magt, for at posten kommer ud til jul – men det er lettere sagt end gjort.

Heldigvis får postnisserne hjælp af den talentfulde nissepige, computernørden Pip, som har en super smart plan: Hvis man nu får en masse computere og kunstig intelligens til at beregne og bestemme, hvordan juleposten skal bringes ud, så kan det vel ikke gå galt … eller kan det?

Spillested Glassalen i Tivoli. Varighed 1 time, uden pause. Alder Fra 5 år

Dato: Søndag den 2. december 2018 kl. 12.00

Pris pr. deltager, kr. 220,- (inkl. adgang til Jul i Tivoli da billetten giver adgang til Tivoli på spilledagen).

Billetter kan bestilles telefonisk til forbundets kontor fra tirsdag den 11. september 2018 kl. 10:00 på lokal (15) 2085 (HUSK kun lokal 2085). Deadline for tilmelding er d. 26. september 2018. Billetter kan afhentes fra d. 13. november 2018.