Kom med til Nørrebro Teater og oplev forestillingen Jytte fra Marketing er desværre gået for idag

POLITIETS SPROGFORENING KØBENHAVN, RIGSPOLITIET OG BORNHOLM

____________________________________________________________________________________________

HAR HERMED FORNØJELSEN AT INVITERE TIL

Nørrebro teater onsdag den 16. februar 2022 kl. 19.00. Pris kr. 150,-

ET POETISK KOMEDIESHOW OM DET UPERFEKTE MENNESKE

Morten Münsters bestsellerbog som tankevækkende komedieshow.

Vi spiser kage, selvom vi er på slankekur. Vi står i kø til Black Friday, men betaler med glæde vores ubrugte fitnessabonnement. Vi er forandringsparate til fællesmøder, workshops, strategidage og PowerPoint-præsentationer, men glemmer alt om missioner og visioner, så snart det er hverdag igen.

JYTTE FRA MARKETING ER DESVÆRRE GÅET FOR I DAG tager fat i alle de udfordringer, der opstår, når det uperfekte menneske forventes at have den perfekte adfærd. Hvorfor er det så svært for os at følge gode argumenter, planer og sund fornuft? Hvorfor falder vi i gang på gang? Og hvad skal der til for at skabe forandring i den virkelige verden?

Morten Münster har taget Danmark med storm med sin bog om Jytte og adfærdsdesign. Nu bliver bogen til et poetisk og tankevækkende komedieshow med genkendelige og urkomiske situationer fra hverdagen, både dem derhjemme og på arbejdspladsen.

MEDVIRKENDE

KAROLINE BRYGMANN, GUSTAV DYEKJÆR GIESE, MAGNUS HAUGAARD, TROELS LYBY, LILA NOBEL, NØRREBRO TEATERS FOLKEKOR

Billetter kan bestilles telefonisk til forbundets kontor i perioden fra onsdag den 8. december til torsdag d. 16. december. Kontoret har åbent kl 10-13 og kontaktes på telefon 45152088. Billetter kan afhentes på kontoret fra mandag d. 31. januar til og med torsdag d. 10. februar 2022. Kontoret har lukket om fredagen. Vær opmærksom på at billetter ikke kan sendes og at medlemskab af Sprogforbundet er nødvendigt, ligesom der skal være penge på medlemmets opsparing for betaling af billetter. Bemærk at kontoret er flyttet til Gl. Kongevej 60, 1850 Frederiksberg.

Med venlig hilsen bestyrelsen.