Kom med til Julemusical i Glassalen, og få adgang til Jul i Tivoli

SPROGFORENINGEN HAR HERMED FORNØJELSEN AT INVITERE TIL

Nissepatruljen

Søndag den 8. december 2019 kl. 12.00. Pris kr. 200,-

Ta’ børn eller børnebørn med til dobbelt julehygge i Tivoli: Søndag den 8. december kan I opleve Eventyrteatrets underholdende julemusical, “Nissepatruljen”, i Glassalen, og billetten giver adgang til Jul i Tivoli.

“Nissepatruljen” varer 60 minutter uden pause og er egnet for alle juleglade eventyrelskere fra 5 år.

Handling:

Midt inde i Nisseland ligger Den Forbudte Zone. Ingen ved, hvad der er derinde eller hvorfor, det er forbudt at gå derind. Men farligt må det være, for ellers havde man vel ikke bygget en høj mur rundt om den!

Under en testflyvning kort før jul, taber Julemanden sin magiske gavesæk over Den Forbudte Zone. Hvad sker der bag de høje mure? Og hvem tør gå derind for at finde sækken og redde julen?

Billetter kan bestilles telefonisk på forbundets kontor i perioden fra tirsdag den 17. september til torsdag d. 3. oktober. Kontoret åbner kl. 10:00 på lokal (15) 2088 (HUSK kun lokal 2088). Billetter kan afhentes på kontoret fra tirsdag d. 22. oktober 2019. Vær opmærksom på at billetter ikke kan sendes.

bestyrelsen