Kom med til Forpremiere på Svejk på Nørrebro Teater

HAR HERMED FORNØJELSEN AT INVITERE TIL:

Forpremiere på Svejk

Onsdag den 26. september 2018 kl. 20.00. Pris kr. 160,-

NØRREBRO TEATER PUSTER NYT LIV I FORTÆLLINGEN OM DEN LILLE, ENFOLDIGE MAND, DER UDFORDRER SYSTEMET OG MØDER LIVETS ABSURDITETER MED DET FARLIGSTE VÅBEN AF ALLE: HUMOREN.

Hundehandleren Svejk har papir på, at han er idiot og aldeles uegnet til kamp. Alligevel bliver han sendt til fronten for at kæmpe i den store krig. Men hvor andre lider og dør under ydmygelserne, går den gode soldat Svejk tilsyneladende igennem alle uretfærdigheder uden en skramme. Så hvad er han egentlig? Komplet idiot eller et genialt og udspekuleret fjols?

Oplev et stjernehold af skuespillere i Peter Schrøders musikalske iscenesættelse med Rasmus Botoft i spidsen som Svejk, en af verdenslitteraturens allerstørste komiske figurer.

Medvirkende: RASMUS BOTOFT, ULLA HENNINGSEN, STEEN STIG LOMMER, ASGER REHER, TOM JENSEN, CARSTEN SVENDSEN, MADS RIISOM, JESPER GROTH, EMIL BODENHOFF-LARSEN, SARA VIKTORIA BJERREGAARD

Billetter kan bestilles telefonisk til forbundets kontor i perioden fra tirsdag den 17. juli til torsdag d. 16. august. Kontoret åbner kl. 10:00 på lokal (15) 2088 (HUSK kun lokal 2088). Billetter kan afhentes på kontoret fra tirsdag d. 11. september 2018. Vær opmærksom på at billetter ikke kan sendes.

bestyrelsen.