Kom med til Forpremiere på forestillingen: Jeg er Sgu min egen

Politiets Sprogforening København, Rigspolitiet og Bornholm

Har hermed fornøjelsen at invitere til Forpremiere på:

“Jeg er Sgu min egen”

Onsdag den 27. februar 2019
kl. 20.00
på Nørrebro Teater.

EN MUSIKFORESTILLING OM AT SÆTTE SIN HAT SOM MAN VIL

ET EKSKLUSIVT HOLD AF SKUESPILLERE OG MUSIKERE RYKKER IND PÅ NØRREBRO TEATER OG SENDER BENT FABRICIUS-BJERRES OG KLAUS RIFBJERGS UFORGLEMMELIGE HITS IND I EN NY TID.

Den fandenivoldske Annie har det svært med regler, kasser og etiketter. Hun vil sætte sin hat, som hun vil og møde verden med godt humør. For hvis man aldrig prøver noget, så sker der ingenting. Men sådan er samfundet ikke indrettet! Faktisk gør det alt for at få Annie til at passe ind, makke ret og slå sig ned.JEG ER SGU MIN EGEN er en sprudlende folkekomedie om at ville leve sit liv uden færdig opskrift og fastlagte mål. Et musikalsk drømmespil om at kæmpe med en virkelighed, der er bedre til at stramme grebet end til at sætte humøret frit.

MEDVIRKENDE
MATHILDE PASSER, MARIE ASKEHAVE, ANNE SOFIE ESPERSEN, TOM JENSEN, MORTEN HEMMINGSEN, NICOLAI JANDORF SAMT MUSIKERNE SØREN GRAVERSEN, ANDERS BIRK, STEPHAN GRABOWSKI OG RENE DAMSBAK
MANUSKRIPT: JEANETTE MUNZERT BASERET PÅ JEG ER SGU MIN EGEN AF KLAUS RIFBJERG INSTRUKTION: MARIA KJÆRGAARD-SUNESEN SCENOGRAFI: TORDEN & LYNILD KAPELMESTER OG MUSIKALSK ARRANGØR: SØREN GRAVERSEN MUSIK: BENT FABRICIUS-BJERRE KOREOGRAFI: PETER FRIIS

Medlemspris: 160 kr.

Billetter kan bestilles telefonisk til forbundets kontor i perioden fra tirsdag den 15. januar 2019 til torsdag d. 24. januar 2019. Kontoret åbner kl. 10:00 på lokal (15) 2088 (HUSK kun lokal 2088). Billetter kan afhentes på kontoret fra tirsdag 12. februar 2019. Vær opmærksom på at billetter ikke kan sendes.