Ny Tilmeldingsfrist!
Kom med til forestillingen: Vild med dans – The musical

SPROGFORENINGEN HAR HERMED FORNØJELSEN AT INVITERE TIL

På Østre Gasværk Teater onsdag den 11. marts 2020 kl. 20:00

Spektakulær dans, eventyrlige kostumer, liveorkester og et kæmpe show. Kom med til en forestilling om håb, mod og livsforandrende oplevelser.

Vild med dans er rullet over skærmen gennem talrige sæsoner, og nu bliver den verdensomspændende tv-succes for første gang nogensinde omsat til teater, når Østre Gasværk Teater blænder op for premieren på VILD MED DANS – THE MUSICAL med de vidunderlige dansere, du kender fra tv.Glæd dig til en af Østre Gasværk Teaters største satsninger nogensinde – en ny, original, dansk musical med masser af guld, glitter, dans, drama og show.

Medvirkende:

Morten Kjeldgaard, Michael Olesen, Asta Björk, Mille Gori, Niels Ellegaard, Lise Koefoed, Troels Thorsen, Julie Agnete Vang, Camilla Bendix, Katrine Nørgaard, Rasmus Grandt, Sofie Akerø m.fl.

Pris kr. 300,- pr. stk. B-billetter med normalpris kr. 395,-

Billetter kan bestilles telefonisk til forbundets kontor i perioden fra tirsdag den 4. juni og frem til 29. august 2019. Kontoret åbner kl. 10:00 på tlf. 4515 2088 eller lokal (15) 2088. Billetter kan afhentes på kontoret fra tirsdag d. 17. sept. 2019. Vær opmærksom på at billetter ikke kan sendes.