Kom med til forestillingen på Nørrebro Teater: Amerika

Tirsdag den 1. oktober 2019 kl. 20.00. Pris kr. 185,-

På Nørrebro Teater

EN KAFKASK KOMEDIE OM AT VÆRE FREMMED I ET NYT LAND

OPLEV EN HØJAKTUEL KOMISK KLASSIKER ISCENESAT AF NIKOLAJ CEDERHOLM. EN SVIMLENDE KAFKA-FORTÆLLING OM KAMPEN FOR AT FÅ LOV TIL AT HØRE TIL.

Karl skal begynde et nyt liv i Amerika: Mulighedernes land, hvor alle drømme kan blive til virkelighed. Men Amerika byder ham langt fra velkommen med åbne arme. I stedet møder Karl en verden befolket af mærkværdige, uberegnelige skabninger og en skæbne, der med hvirvelvindens forvirrende kraft udsætter ham for den ene bizarre hændelse efter den anden.

AMERIKA er baseret på Franz Kafkas absurde og tankevækkende roman. En højaktuel og grotesk komedie om længslen efter at skabe sig et nyt liv i et fremmed land. Oplev en svimlende, humoristisk og visuelt stærk fortælling med et drømmehold af skuespillere iscenesat af en af Danmarks mest markante instruktører.

MEDVIRKENDE

NICOLAI JØRGENSEN, RIKKE BILDE, MOLLY EGELIND, MARTIN GREIS-ROSENTHAL, THOMAS HAMILTON (MUSIKER), RASMUS HAMMERICH, PATRICK A. HANSEN, TRINE PALLESEN, PETER ZANDERSEN, TORBEN ZELLER M.FL.

Billetter kan bestilles telefonisk til forbundets kontor i perioden fra tirsdag den 13. august til torsdag d. 29. august. Kontoret åbner kl. 10:00 på lokal (15) 2088. Billetter kan afhentes på kontoret fra tirsdag d. 17. september 2019. Vær opmærksom på at billetter ikke kan sendes.