Kom med til komedien: Kirsebærhaven på Nørrebro Teater

Kirsebærhaven

Tirsdag den 25. februar 2020 kl. 20.00. Pris kr. 185,-

NØRREBRO TEATER BYDER PÅ EN KOMEDIE AF ANTON TJEKHOV

12 SKUESPILLERE I TJEKHOVS TRAGIKOMISKE MESTERVÆRK OM ET SAMFUND I FORANDRING.

Pengene sidder løst på Madame Ranevskaya og hendes familie, der er vant til at leve det søde liv. Men nu klapper luksusfælden! Familieejendommen med den smukke kirsebærhave er nemlig belånt til op over skorstenen og skal sælges. Løsningen kunne være at udstykke hele molevitten til sommerhusgrunde mens tid er. Men i stedet for at handle og gøre noget, drukner familien deres bekymringer i rigelige mængder af champagne, affærer og tidsfordriv, mens de klamrer sig til minderne om verden af i går.

”Det er ikke et drama, men en komedie. Nogle steder endda en farce”, skrev Anton Tjekhov om sit sidste stykke KIRSEBÆRHAVEN. En sørgmunter fortælling om, hvad der sker, når noget kendt bliver opløst, og en ny verden banker på.

MEDVIRKENDE:MIKAEL BIRKKJÆR, MICHELLE BJØRN-ANDERSEN, SARAH BOBERG, CHRISTIANE GJELLERUP KOCH, TINA GYLLING MORTENSEN, ASBJØRN KROGH NISSEN, OLE LEMMEKE, HENRIK LYKKEGAARD, JOSEPHINE PARK, MARIE TOURELL SØDERBERG, YOUSSEF WAYNE HVIDTFELDT, JACOB WEBLE

Billetter kan bestilles telefonisk til forbundets kontor i perioden fra onsdag den 8. januar til torsdag d. 23. januar 2020. Kontoret åbner kl. 10:00 på lokal (15) 2088. Billetter kan afhentes på kontoret fra onsdag d. 12. februar 2020. Vær opmærksom på at billetter ikke kan sendes, og at medlemskab af Sprogforbundet er nødvendigt, ligesom der skal være penge på medlemmets opsparing for betaling af billetter.