Kom med til Eventyrteatrets julemusical 2017 – Julehjertet

Sprogforeningen inviterer til

Så er der mulighed for at tage børn eller børnebørn med i Tivoli og se årets julemusical fra Eventyrteatret.

Historien i år er som følger:

Der er travlhed på julepakkeriet i julenissernes hovedstad, Sneborg. Men få dage før jul forsvinder den dygtigste pakkenisse, Kastanje, på mystisk vis.

Hvis julegaverne ikke bliver klar til jul, vil alle børn miste troen på julemanden. Derfor må Kastanjes venner, Hasle og Nellike, drage ud på en eventyrlig rejse for at finde deres veninde. Undervejs får de hjælp af mystiske nisser, som de ikke vidste eksisterede. Og imens er der totalt kaos på julepakkeriet, hvor alle venter på, at Kastanje snart kommer tilbage.

Finder de to nisser Kastanje? Vil hun overhovedet med tilbage? Og lykkes det for Hasle og Nellike at redde julen i sidste øjeblik?

Spillested Glassalen i Tivoli. Varighed 1 time, uden pause. Alder Fra 5 år

Dato: Søndag den 3. december 2017 kl. 12.00

Pris pr. deltager, kr. 215,- (inkl. adgang til Jul i Tivoli da billetten giver adgang til Tivoli på spilledagen).

Billetter kan bestilles telefonisk til forbundets kontor fra tirsdag den 12. september 2017 kl. 10:00 på lokal (15) 2085 (HUSK kun lokal 2085). Deadline for tilmelding er d. 27. september 2017. Billetter kan afhentes fra d. 14. november 2017.