Forpremiere på Noget om Helte

Sprogforeningen har hermed fornøjelsen at invitere til:

Forpremiere på:

Noget om Helte

Onsdag den 29. november 2017 kl. 20.00

EN MUSIKALSK HYLDEST TIL HALFDAN RASMUSSEN LIVET ER EN MORGENGAVE OG SJÆLEN ER ET PILGRIMSKOR, NÅR NØRREBRO TEATER GIVER NYT LIV TIL HALFDAN RASMUSSENS FORUNDERLIGE OG FANTASTISKE VERDEN.

De halfdanske hverdagshelte kalder til kamp med skarpladt kruspersille, rødbeder og pastinak i musikforestillingen NOGET OM HELTE. En finurlig og billedmættet hyldest til Halfdan Rasmussens poetiske, muntre og folkekære univers. Et heltekvad til hverdagens små magiske øjeblikke og til de modige bangebukse, der hellere vil slå deres plæne end at slå løs på pæne folk.

Vil du også helst enes med hinanden og dig selv og ha’ det godt? Så gå ikke glip af nogle af Danmarks bedste skuespillere og Nørrebro Teaters folkekor i debutanten Johan Sarauws fabulerende iscenesættelse til nykomponeret musik af stortalentet Adi Zukanovic.

Medvirkende: STINE STENGADE, HENRIK LYKKEGAARD, ANNE SOFIE WANSTRUP, ALBERT STEIN ANKERSTJERNE OG NØRREBRO TEATERS FOLKEKOR

Billetter kan bestilles telefonisk til forbundets kontor i perioden fra tirsdag den 11. oktober til torsdag d. 26. oktober 2017. 01Kontoret åbner kl. 10:00 på lokal (15) 2085 (HUSK kun lokal 2085). Billetter kan afhentes på kontoret fra tirsdag d. 14. november. Vær opmærksom på at billetter ikke kan sendes.