Oplev En Desperat Popkomedie

SPROGFORENINGEN HAR HERMED FORNØJELSEN AT INVITERE TIL:
EN DESPERAT POPKOMEDIE!

Tirsdag d. 27. september 2022, kl. 1900. Pris kr. 160,- kroner pr. person

En musikalsk komedie om ensomhed med nye popsange af Thomas Buttenschøn.
En flok desperate sjæle forsøger at finde sig til rette i en hverdag, de har mistet grebet om. De klamrer sig febrilsk til lattervækkende og meningsløse rutiner, halvvisne parforhold og tyndslidte venskaber, mens de opfinder nye hobbyer for at få samling på tilværelsen.

KUNSTEN AT VÆRE OKAY er en nutidig popkomedie om at føle sig ensom blandt mennesker. Et aktuelt og komisk kig ind i at længes efter nogen eller noget, når verden udenfor skubber til det liv, vi kender.

Oplev et stort hold af otte unge, fantastiske skuespillere i en nyskrevet og komisk samtidsfortælling med helt nye popsange af Thomas Buttenschøn, arrangeret af lyddesigner Viktor Dahl og iscenesat af instruktørtalentet Niels Erling. Forestillingen er skrevet af overærlighedsekspert og dramatiker Nanna Cecilie Bang.

Billetter kan bestilles telefonisk til forbundets kontor i perioden fra 1/8-2022 til 11/8-2022. Kontoret har åbent kl 10-13 og kontaktes på telefon 45152088. Billetter kan afhentes på kontoret fra d. 5/9-2022 til og med 9/9-2022. Kontoret har lukket om fredagen. Vær opmærksom på at billetter ikke kan sendes og at medlemskab af Sprogforbundet er nødvendigt, ligesom der skal være penge på medlemmets opsparing for betaling af billetter. Bemærk at kontoret er flyttet til Gl. Kongevej 60, 1850 Frederiksberg.

bestyrelsen.