Forpremiere på Forestillingen Revisoren

Forpremiere på Revisoren

Onsdag den 14. februar 2018 kl. 20.00. Pris kr. 150,-

EN KORRUPT OG BINDEGAL KOMEDIE

ER REGNSKABSFØRING OG BOGHOLDERI NOGET AT GRINE AD? DET BLIVER SVÆRT AT LADE VÆRE, NÅR NØRREBRO TEATER TAGER SMÅSKURKEN I OS ALLE UNDER KÆRLIG OG SATIRISK BEHANDLING.

I en fjern provinsby går alle i panik over nyheden om, at en statsrevisor er på vej. Her har man nemlig altid fulgt sine egne regler, ladet de røde tal blive i skuffen og set igennem fingre med grådighed og korruption. Da en fremmed ung mand flytter ind på byens hotel, tror alle, at det er den frygtede revisor. Hvad ingen ved er, at han er en plattenslager af værste kaliber, og så kan forviklingerne ellers begynde.

Oplev et drømmehold af skuespillere i Madeleine Røn Juuls hæsblæsende iscenesættelse af REVISOREN. En korrupt komedie om griskhed og løgne og om, hvor galt det kan gå, når mere vil have mere, og nok ikke er nok.Medvirkende

THURE LINDHARDT, BENEDIKTE HANSEN, OLE LEMMEKE, SARAH BOBERG, MIKAEL BIRKKJÆR, TINA GYLLING MORTENSEN, JACOB WEBLE, CHRISTIANE GJELLERUP KOCH, JOSEPHINE PARK, NICOLAI JØRGENSEN, ANNA BRUUS CHRISTENSEN

Billetter kan bestilles telefonisk til forbundets kontor i perioden fra onsdag den 6. december til torsdag d. 21. december 2017. Kontoret åbner kl. 10:00 på lokal (15) 2085 (HUSK kun lokal 2085). Billetter kan afhentes på kontoret fra tirsdag d. 30. januar 2018. Vær opmærksom på at billetter ikke kan sendes.